PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Monter elementów precyzyjnych - praca w Szczecinie

  • 1. Data: 2012-01-23 13:32:01
    Temat: Monter elementów precyzyjnych - praca w Szczecinie
    Od: "www.job-time.pl" <c...@l...pl>

    LSJ Agencja Pracy jest dostawcą usług w zakresie rekrutacji stałej jak i
    czasowej oraz rozwiązań outsourcingu personalnego. Od niemal dziesięciu
    lat aktywnie pomagamy naszym Partnerom osiągać nowe cele, poszukując
    ludzi świadomych ich znaczenia i pragnących je wspólnie realizować.

    O firmie:
    W imieniu naszego Klienta - nowo powstałej firmy z kapitałem duńskim z
    branży produkcji elektroniki oraz podzespołów do urządzeń elektrycznych
    poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

    *Monter elementów precyzyjnych*

    Opis stanowiska:
    Praca związana z montowaniem elementów precyzyjnych zgodnie ze
    standardami firmy.

    Wymagania:
    - wykształcenie min. zawodowe (preferowane techniczne),
    - minimum rok doświadczenia w pracy z elementami precyzyjnymi,
    - znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
    - spostrzegawczość i precyzja,
    - umiejętność pracy w zespole.

    Oferujemy:
    - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie z kapitałem zagranicznym,
    - samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,
    - nowoczesne narzędzia pracy.

    Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV w języku angielskim na
    adres: t...@l...pl z dopiskiem "monter precyzyjny".

    --
    LSJ Recruitment, licencja nr 4440
    ul. Celna 1, 70-644 Szczecin