PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoja dzialalnosc to " usluga eksportowa za granica'" _CO Z VATEM po 1. maja?

  • 1. Data: 2004-03-15 14:50:54
    Temat: Moja dzialalnosc to " usluga eksportowa za granica'" _CO Z VATEM po 1. maja?
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Moze ktos wie jak to bedzie wygladac po 1. maja bo mój ksiegowy nie ma
    pojecia.
    Aktualnie stawka jest zerowa

    PZDR

  • 2. Data: 2004-03-16 08:59:14
    Od: "Marek Stachowski" <a...@g...pl>

    Użytkownik "patek777" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Moze ktos wie jak to bedzie wygladac po 1. maja bo mój ksiegowy nie ma
    > pojecia.
    > Aktualnie stawka jest zerowa

    W przypadku usług, przepisy dotyczące wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów,
    nie mają zastosowania. Usługi niematerialne (również świadczone drogą
    elektroniczną) świadczone na rzecz podmiotów, nie posiadajacych w Polsce
    siedziby, podlegaja opodatkowaniu w kraju siedziby nabywcy. Polski
    usługodawca będzie zobowiązany do zarejestrowania się dla potrzeb VAT w
    kraju nabywcy, jeśli jest on osoba fizyczną, nie będącą podatnikiem.
    Natomiast jeśli nabywca jest podatnikiem VAT, wówczas będzie on zobowiązany
    do zapłaty VAT, według stawki obowiązującej w kraju jego siedziby, a polski
    usługodawca może zastosować 0% stawkę VAT.

    INTRASAD