PracaGrupypl.praca.szukanaMłody, student (Poznan)Młody, student (Poznan)
    From: "a" <m...@m...icpnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Młody, student (Poznan)
    Date: Sun, 24 Aug 2003 18:22:04 +0200

    Jestem zainteresowany podjęciem pracy od zaraz, w pełnym wymiarze
    godzin.
    Myślę o sobie jako o osobie komunikatywnej, uprzejmej, solidnej z dużą dozą
    poczucia humoru.
    Sądzę, że podobnie jestem postrzegany przez innych ludzi. Nie chce pisać, iż
    uważam się za
    człowieka pozbawionego wad, bynajmniej tak nie jest, jednakże toczę
    nieustanny i morderczy bój,
    w którym mam zamiar przywary me wdeptać w przysłowiowe błoto.

    Przez ponad pięć lat pracowałem w Studenckim Radiu Politechniki
    Poznańskiej "AFERA" jako
    realizator i montażysta dźwięku - co pozwoliło mi potem na organizację
    licznych imprez muzycznych
    (studniówki, bale absolutoryjne, dyskoteki), na które to, na własną rękę,
    załatwiałem oprawę muzyczną
    oraz efekty świetlne. Dowodzi to, jak sądzę, moich zdolności
    organizacyjnych, własnej inicjatywy i kreatywności
    oraz wskazuje na me główne zainteresowania związane z branżą
    techniczno-akustyczną, że tak pozwolę sobie ją nazwać.
    Zważając na fakt, iż praca w radiu "AFERA" była wykonywana charytatywnie, w
    pewnym momencie zostałem
    zmuszony do jej zaprzestania by wygospodarować czas na studiowanie oraz
    pracę zarobkową. Jednak do dziś
    pozostał we mnie wielki sentyment do pracy "z muzyką i ludźmi" w związku z
    czym mą wymarzoną pracą byłoby
    połączenie mej pasji (obsługi sprzętu muzycznego) z, nie ukrywajmy,
    zarobkowaniem. W związku z tym interesują mnie
    obowiązki typu:

    realizacja programów muzyczno-wizualnych w rozgłośniach
    radiowo-telewizyjnych, organizacja oprawy
    muzyczno-swietlnej imprez rozrywkowych oraz, choć z pewnością mniej,
    sprzedaż takowego sprzętu.

    Mam za sobą także trzy lata dziennego studiowania filozofii co
    nauczyło mnie logicznego
    i analitycznego myślenia. Prawie cały ten okres pracowałem w studenckim
    barze co pozwoliło mi na liczne kontakty
    z klientami oraz pokazało mi jak szybko, miło i - co najważniejsze -
    sprawnie obsługiwać duże grupy młodych ludzi.
    Praca ta wymagała ode mnie także umiejętnej ekspozycji sprzedawanego towaru
    jak i zachęcania klientów do
    nabywania wprowadzanych nowości.

    Moje, przez niektórych uważane za, nietypowe spojrzenie na świat jak i
    szerokie zainteresowania pozwoliły mi na
    znalezienie pracy w klubie "Czytelnia" gdzie przez ponad półtora roku byłem
    barmanem i DJ-em. Piastowałem tam
    także funkcję kierownika baru, która wymagała ode mnie samodzielności,
    umiejętności zarządzania grupą ludzi oraz
    sprawnego i terminowego składania (jak i realizowania) zamówień. Poznałem
    tam także praktyczne reguły rządzące
    działaniem klubów (pubów). Pracując "za barem" zdałem sobie sprawę z potrzeb
    jakie przed
    przedstawicielami hurtowni alkoholi, browarów czy innych przedstawicieli
    handlowych
    związanych z działalnością takich miejsc stawiają tak właściciele owych
    lokalów jak i sami barmani. Wydaje mi się,
    że owa nabyta praktyka w kontaktach handlowych pozwoliłaby mi owocnie
    wypełniać obowiązki owych, jakże
    ważnych, łączników pomiędzy producentem a odbiorcą.

    Reasumując powyższe wywody chciałbym na koniec pozwolić sobie na
    odrobinę szczerości. W mojej obecnej
    sytuacji finansowej prócz wyżej wymienionych prac, do których posiadam, mym
    zdaniem, odpowiednie kwalifikacje,
    jestem w stanie podjąć wiele innych zajęć. Jako osoba szybko się ucząca i
    bez problemów w kontaktach z innymi
    ludźmi, nie będę miał trudności z szybkim wdrożeniem się w nowe standardy
    jakie postawi przede mną mój nowy pracodawca.

    Jeśli moja oferta wzbudzi Państwa zainteresowanie, z przyjemnością
    osobiście udzielę dalszych informacji.

    Z poważaniem
    Mikołaj Paczkowski
    m...@m...icpnet.pl