PracaGrupypl.praca.szukana › Młody, dyspozycyjny doświadczony...szuka pracy

  • 1. Data: 2005-01-13 15:12:34
    Temat: Młody, dyspozycyjny doświadczony...szuka pracy
    Od: "Michał Janicz" <c...@p...onet.pl>

    Poszukuję pracy (jak wszyscy tutaj)
    co ja potrafię? ano:
    - duże doświadczenie w zawodzie kierowcy (byłem kurierem i dostawcą)
    - dość spore doświadczenie w pracy z klientem (praca w sklepie modelarskim,
    hurtowni Megabajt,k restauracji Pizz Hut)
    - umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera, w tym programu WF-Mag w
    stopniu podstawowym

    coś o mnie:

    mam 27 lat, Mieszkam w Warszawie, posiadam własny samochód osobowy.
    języki którymi władam to angielski w stopniu komunikatywnym oraz rosyjski,
    lecz niestety z tym juz gorzej, gdyz po rosyjsku statnio rozmawiałem dobre 5
    lat temu na studiach, które ukończyłem w 2000 roku z tytułem licencjata.

    oprócz maila posiadam tez telefon i oto jego numer: 0888 691 054