PracaGrupypl.praca.szukana › Młody, ambitny, student informatyki Uniwersytetu Warszawskiego podejmie prace w ciekawej firmie

  • 1. Data: 2005-01-04 23:44:03
    Temat: Młody, ambitny, student informatyki Uniwersytetu Warszawskiego podejmie prace w ciekawej firmie
    Od: "Łukasz Berczyński" <l...@c...pl>

    Witam
    Jestem młodym, ambitnym studentem informatyki Uniwersytetu Warszawskiego
    który poszukuje pracy w jakies firmie lub dla jakies firm. Mam długo letnie
    doświadczenie w programowaniu Delvi C C# i wielu innych jezykach. Tworzylem
    juz oprogramowanie dla duzych firm. Jesli masz mala firme i potrzebujesz
    informatyka lub administratora ktory doradzi wspomoze w potrzebie to napisz
    do mnie lub zadzwon. Moge byc zatrudniony okresowo lub jesli masz firme i
    potrzebujesz na stale mlodego zdolnego z doswiadczniem informatyka na stale
    lub na zastepstwo to rowniez napisz lub zadzwon.

    Pozdrawiam Łukasz Berczynski

    l...@c...pl

    nr tel 602807875

    WARSZAWA