PracaGrupypl.praca.szukanaMlody, ambitny; doswiadczenie i chec nauki.

  • 1. Data: 2004-07-12 21:00:24
    Temat: Mlody, ambitny; doswiadczenie i chec nauki.
    Od: "Dominik" <j...@N...pl>

    Witam,
    Poszukuje pracy na terenie Wielkopolski. Moje atuty to:
    - duza dyspozycyjnosc,
    - umiejetnosc szybkiego nawiazywania kontaktow i zdobywania zaufania drugiej
    osoby,
    - poczucie humoru,
    - prawo jazdy poparte 3 letnia praktyka,
    - bardzo dobra znajomosc rynku informatycznego i motoryzacyjnego.

    Mimo mojego mlodego wieku posiadam juz przeszlo polroczna praktyke przy
    obsludze klienta i przy prowadzeniu kursow o tematyce komputerowej i obludze
    kasy fiskalnej.

    Zagadnienia motoryzacyjne nie maja przede mna zadnych tajemnic (u obecnego
    pracodawcy zajmuje sie tez m.in. obsluga techniczna pojazdow do nauki jazdy)

    Kolejna rzecz, ktora jest zwiazana z moim wiekiem to nieustanna chec
    poszerzania swojej wiedzy i nauki, a co za tym idzie niesamowita ilosc
    pomyslow, ktore staram sie wdrazac u obecnego pracodawcy.

    Chcesz dowiedziec sie wiecej na temat mojej osoby? Napisz do mnie maila, a
    przesle swoje C.V. w ktorym znajduje sie duzo wiecej szczegolow na temat
    mojej osoby. Mysle, ze warto chociaz przejrzec ten dokument, aby przekonac
    sie jak duzo potrafi osiagnac osoba w moim wieku.

    Pozdrawiam,
    Dominik