PracaGrupypl.praca.szukanaMlody / Wielkopolska / Orzeczenie o niepelnosprawnosci

  • 1. Data: 2005-06-29 21:44:36
    Temat: Mlody / Wielkopolska / Orzeczenie o niepelnosprawnosci
    Od: "Dominik" <d...@g...pl>

    Podejme prace jako informatyk lub przedstawicel handlowy. Rejon:
    Wielkopolska - okolice Leszna.
    Moje cechy to:
    - wiek - 21 lat
    - znajomosc jezyka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
    - znajomosc jezyka francuskiego w stopniu podstawowym komunikatywnym
    - znajomosć technik handlowych i marketingowych (ukonczone kursy i
    szkolenia)
    - pogodnosc i optymistyczne nastawienie do swiata
    - kreatywnosc i zdyscyplinowanie w dzialaniu,
    - odpornosc na stres
    - samodyscyplina i ukierunkowanie na cel
    - znajomosc obslugi komputera w stopniu zaawansowanym
    - prawo jazdy kat. B poparte praktyka
    - umiejetnosc szybkiego uczenia sie
    - doswiadczenie poparte zatrudnieniem w wiodacej firmie branzy
    szkoleniowej dzialajacej na rynku wielkopolskim
    - praca przy projektach zwiazanych z Unia Europejska

    Elementy wymienione powyzej jestem w stanie potwierdzic odpowiednia
    dokumentacja.
    Na dzien dzisiejszy posiadam zaswiadczenie ZUS stwierdzajace lekki stopien
    niepelnosprawnosci. Problemy zdrowotne jednak nie przeszkadzaja mi w
    aktywnosci zawodowej.
    Szczegoly przesle w C.V.
    Kontakt mailowy d...@g...pl lub telefoniczny: 503567851