PracaGrupypl.praca.szukanaMłoda, zdolna i ambitna, szuka pracy na terenie Warszawy. › Młoda, zdolna i ambitna, szuka pracy na terenie Warszawy.
    From: "Adrianka" <a...@N...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Młoda, zdolna i ambitna, szuka pracy na terenie Warszawy.
    Date: Tue, 16 Nov 2004 12:58:56 +0100

    Mam 21 lat, wykształcenie średnie ekonomiczne, oczywiście z maturą.
    Pracowałam przede wszystkim na stanowiskach handlowych, ale zajmowałam się
    również marketingiem, pr, prowadzeniem biura.
    Branże, w których mam doświadczenie:
    informatyka (sprzedaż software, hardware, usług związanych z outsorcingiem,
    audytami, budową sieci, teleinformatyka, prasa (redakcja magazynu o tematyce
    gospodarczej i konsumenckiej, sprzedaż powierzchni reklamowych, pisanie
    drobnych artykułów), public relations (praca przy organizacji ogólnopolskich
    programów społecznych oraz gospodarczo konsumenckich, pomoc w organizacji
    konferencji branżowych, pozyskiwanie sponsorów, sprzedaż uczestnictwa),
    księgowość (segregacja dokumentów oraz ich przygotowanie dla księgowej,
    programy magazynowe, fiskalne).Zajmowałam się również prowadzeniem lub
    pomocą w prowadzeniu sekretariatów w moich poprzednich firmach.
    Jestem osobą elokwentną, kulturalną i co najważniejsze - bardzo szybko się
    uczę i aklumatyzuję w nowych warunkach pracy, w nowych branżach. Jestem
    dynamiczna i ambitna. Od 4 lat mam prawo jazdy kat. B, czynne, jazda
    bezwypadkowa. Bardzo dobrze posługuję się komputerem, nie mam również
    problemu z obsługą urządzeń biurowych (faks, kopiarka, skaner, bindownice
    itp).
    Jestem bezdzietną panną.
    Oczekuję wyłącznie poważnych ofert pracy, za rozsądne pieniądze. Umowa o
    pracę wskazana.

    Adriana Kieoch
    adriana.kieloch małpa wp.pl
    gsm# 880.257.144