PracaGrupypl.praca.szukanaMłoda, kreatywna, biegle język angielski

  • 1. Data: 2003-01-19 09:44:51
    Temat: Młoda, kreatywna, biegle język angielski
    Od: j...@p...onet.pl

    Młoda, kreatywna i nieprzeciętnie inteligentna osoba, poszukuje pracy, w
    której zużyje nadmiar dobrych pomysłów i z przyjemnością będzie rozwijać się
    dalej. Szybko się uczę, szybko czytam i dużo treści zapamiętuję, potrafię
    uczyć języka angielskiego, tłumaczyć teksty ogólne i specjalistyczne, tworzyć
    i redagować teksty w języku polskim i angielskim, pracować przy komputerze
    (środowisko Windows, pakiet MS Office, edytory WWW, Internet). Umiem doskonale
    dopasować się do wymogów stanowiska pracy, jestem życzliwie nastawiona do
    świata i lubię pracować wśród ludzi, chociaż praca samodzielna również mnie
    nie przeraża.

    Na życzenie prześlę CV.

    --
    Marzena Zasińska