PracaGrupypl.praca.szukanaMłoda i kreatywnaMłoda i kreatywna
  • Data: 2002-12-13 08:29:25
    Temat: Młoda i kreatywna
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Jestem studentką Akademii Medycznej w Warszawie.
    Do tej pory wykonywałam pracę sekretarki w firmie anglojęzycznej.Zajmowałam się
    przygotowywaniem i tłumaczeniem korespondencji handlowej. Obsługą komputera
    (internet,windows,pakiet office), kontakt z klientem i utrzymywanie go. Umowa
    zlecenie na 8m-cy Następnie pracowałam w Polskim Centrum Marketingowym jako
    telemarketer zajmowałam się telefoniczną obslugą klienta. Praca na bazach
    danych. Umowa zlecenie na 6m-cy. Ostatnią moją pracą byla praca w TP Internet
    na stanowisku Help desk. Konfiguracja urzadzeń modemowych i programów
    związanych z internetem, praca na programie people soft 8, rejestrowanie rozmów
    z klientem i uaktualnianie bazy danych, praca przy pomocy internetu