PracaGrupypl.praca.szukanaMłoda,dyspozycyjna, bez nałogów szuka pracy w okolicach Konstancina !!!!!!

  • 1. Data: 2004-06-24 16:03:23
    Temat: Młoda,dyspozycyjna, bez nałogów szuka pracy w okolicach Konstancina !!!!!!
    Od: "Profil1" <d...@n...pl>

    Ukończyłam Technikum Ochrony Środowiska o specjalności "Oczyszczanie wody i
    uzdatnianie ścieków". Nasępnie skończyłam kurs ( "Pracownik administracyjno-
    biurowy" ) z wynikiem ogólnym bardzo dobrym.Celem tego kursu było
    przygotowanie do pracy administracyjno- biurowej. Dość dobrze obsługuje
    komputer. Znam programy MS Office. Dobrze radze sobie też Internetem.Mam
    stałe łącze.
    Lubie też dzieci. Od grudni pracuje jako opiekunka do 2,5 rocznego
    szkraba.Ale to nie pierwsze moje niańkowanie.Wcześniej opiekowałam sie też
    dwoma innymi dzieciaczkami. Tak więc moge być nianią.
    Pracowałam też w kiosku w wakacje.

    Propozycje kierujcie na adres d...@i...pl