PracaGrupypl.praca.szukana › Młoda,ambitna... -szuka pracy

  • 1. Data: 2003-11-16 22:26:59
    Temat: Młoda,ambitna... -szuka pracy
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    Mam 23 lata,jestem mloda,ambitna,kreatywna osoba.
    Posiadam 3 letnie doswiadczenie w prowadzeniu sekretariatu.Pracowalm w
    Kancelari Notarialnej na stanowisku Sekretarz Notarialny.
    Znana jest mi bardzo dobrze obsluga klienta,punktualnosc,odpowiedzialnosc
    oraz zdolnosci organizacyjne.
    Obsluga komputera,maszyn biurowych.
    Pozazawodowo znajomosc programow graficznych:
    Adobe Photoshop,Adobe Ilustrator,3D Studio Max.
    Zdolnosci plastyczne.Hobby malartwo,rysunek.
    Szukam pilnie pracy na terenie miasta Poznania ( przy ciekawej ofercie
    mozliwosc przeprowadzki)
    Cv oraz zdjecie dostarcze osoba lub firma zainteresownym.

    m...@t...pl