PracaGrupypl.praca.szukana › Młoda-Warszawa-pr.dodatkowa-przy komp.

  • 1. Data: 2003-08-04 11:46:58
    Temat: Młoda-Warszawa-pr.dodatkowa-przy komp.
    Od: "Anna Falkowska" <a...@p...fm>

    Jestem studentką informatyki. Poszukuję pracy dodatkowej w Warszawie lub jej
    okolicach (najlepiej przy
    komputerze) w dniach od 18 sierpnia do końca września. Pracowałam 2 lata
    jako projektant stron internetowych. Znam środowisko Offica (Word, Exel
    itd.), a także programy internetowe, graficzne i wiele innych. Piszę
    bezwzrokowo. Jestem osobą kreatywną, łatwo przyswajającą sobie nowe programy
    i zadania. Serdecznie dziękuję za oferty pracy na które czekam pod adresem
    a...@p...fm