PracaGrupypl.praca.szukana › Młoda, DOŚWIADCZONA PH poszukuje pracy - Warszawa

  • 1. Data: 2006-09-06 12:00:02
    Temat: Młoda, DOŚWIADCZONA PH poszukuje pracy - Warszawa
    Od: "A_K2" <a...@v...pl>

    Jestem młodą, ambitną kobietą, która pragnie w życiu odnieść sukces. Ponad 3
    lata temu rozpoczęła się moja przygoda z handlem. Choć początkowo nie byłam
    przekonana, czy zawód handlowca to dobre dla mnie zajęcie, szybko okazało
    się, że mam predyspozycje, potencjał i talent. W chwili obecnej mam na tyle
    bogate doświadczenie, że z pełną odpowiedzialnością i świadomością mogę
    pracować na samodzielnym stanowisku handlowym.

    W chwili obecnej szukam pracy w firmie, z którą będę mogła związać się na
    wiele lat, w której będę poszerzać moją wiedzę i umiejętności.
    Bardzo lubię pracę z ludźmi, nie mam problemu z nawiązywaniem kontaktów.
    Należę do osób energicznych, z poczuciem humoru i dystansem do siebie,
    jestem punktualna, rzetelna i godna zaufania. Chcę ustabilizować moją
    sytuację zawodową. Jestem gotowa do założenia działalności gospodarczej,
    jeśli tylko warunki współpracy okażą się perspektywiczne i atrakcyjne.

    Ze swojej strony obiecuję, że gdy tylko zdecydują się Państwo na współpracę
    ze mną, dołożę wszelkich starań, by godnie reprezentować firmę,
    profesjonalnie obsługiwać powierzony portfel klientów, jak również poszerzyć
    go o nowych.

    Kilka dodatkowych informacji:
    Studiuję Doradztwo i komunikację społeczną na WSDG.
    Moje kwalifikacje zawodowe, prócz doświadczena w pracy handlowca, to:
    Prawo jazdy kat. B od 2001 roku, aktywne, jazda bezwypadkowa
    Bardzo dobra, praktyczna znajomość oprogramowania biurowego: Microsoft
    Office 97/XP, Open Office PL
    Umiejętność pracy w systemie SAP Business Suite (SAP R/3)
    Znajomość programów magazynowych i fiskalnych -
    (WF MAG, EuroPos SM)
    Ukończone szkolenia handlowe: Efektywna sprzedaż do przedsiębiorstw
    produkcyjnych, Sztuka efektywnej prezentacji, Sprzedaż przez telefon,
    Profesjonalny sekretariat.
    Otwartość na ludzi i nowe wyzwania zawodowe. :)

    Moje oczekiwania:

    Oczekuję możliwości wieloletniej współpracy
    Podstawowych narzędzi do wykonywania pracy handlowca (samochód, komputer,
    telefon)
    Rozsądnych i poważnych warunków finansowych.
    Preferuję FMCG, IT/Telekom

    Jestem przekonana, że nasza potencjalna współpraca, przeniesie obu stronom
    wymierne korzyści.

    Chętnie prześlę szczegółowe CV osobom poważnie zainteresowanym podjęciem ze
    mną współpracy.

    Serdecznie pozdrawiam,
    Adriana