PracaGrupypl.praca.szukanaMikrofale, telekomunikacja

  • 1. Data: 2002-10-29 12:47:50
    Temat: Mikrofale, telekomunikacja
    Od: "Darek" <d...@w...pl>

    6 lat temu ukończyłem Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
    Politechniki Warszawskiej. Przez trzy lata pracowałem naukowo projektując
    mikrofalowe układy bierne. Od trzech lat zajmuję się serwisem oraz udzielam
    wsparcia technicznego w firmie sprzedającej aparaturę pomiarową dla
    telekomunikacji (m.in. teletransmisja - ISDN, GSM, SS7, technika
    światłowodowa), oraz spawarki światłowodowe.
    Znajomość języków: angielski - dobry (egzamin FCE)
    Prawo jazdy kategorii B,
    Dobra znajomość komputera.
    Poszukuję pracy w której mógłbym wykorzystać moje umiejętności jak również
    nauczyć się czegoś nowego.

    Darek