PracaGrupypl.praca.oferowana › Międzynarodowy projekt Java/J2EE - Stuttgart, również inne

  • 1. Data: 2008-08-07 16:05:54
    Temat: Międzynarodowy projekt Java/J2EE - Stuttgart, również inne
    Od: " Java Freelance Group" <j...@g...pl>

    JGroup to grupa wysokiej klasy freelancerów - analityków, architektów,
    projektantów i programistów - specjalizujących się w wytwarzaniu i integracji
    oprogramowania w technologiach Enterprise, na platformie Java/J2EE oraz w
    oparciu o rozwiązania portalowe i webowe.

    Naszym celem jest rozwój oraz podwyższanie kompetencji związanych z nami
    konsultantów poprzez uczestnictwo w ciekawych polskich i zagranicznych
    projektach dla dużych klientów.

    Jeśli jesteś:
    - Developerem/Architektem Java/J2EE
    - Specjalistą Oracle
    - Analitykiem biznesowym
    - Web Developerem

    oraz:
    - zdobyłeś wyższe wykształcenie techniczne
    - masz przynajmniej dwuletnie doświadczenie w IT
    - znasz dobrze język angielski lub niemiecki
    - jesteś ambitny i nie boisz się wyzwań

    Zapewnimy Ci:
    - możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach w krajach UE
    - wysokie wynagrodzenie
    - wsparcie organizacyjne i prawne
    - mieszkanie i przeloty
    - będziemy Cię również informować o ciekawych projektach w Polsce

    Nawet jeśli nie myślałeś o pracy za granicą - Dołącz do nas!
    Wyślij nam CV i dowiedz się, co możemy Ci zaoferować

    Dziękujemy za umieszczenie w cv klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystanie moich danych osobowych do
    procesów rekrutacji, zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z 29
    sierpnia 1997r Dz. Ust. Nr 133 poz. 883. Jednocześnie oświadczam, że
    zostałam/em poinformowana/y iż moje dane mogą zostać przekazane potencjalnym
    pracodawcom oraz, że mam prawo prawo dostępu do treści swoich danych, prawo
    ich poprawiania oraz prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania."

    JGroup - Java Freelance Group
    www.jgroup.pl

    adres: Polska, 00-676 Warszawa, Marszałkowska 55/73 lok. 13
    e-mail: o...@j...pl
    tel: +48 608 75.20.77