PracaGrupypl.praca.dyskusje › Microsoft

  • 1. Data: 2006-01-10 12:14:39
    Temat: Microsoft
    Od: " jan.czarniecki" <j...@N...gazeta.pl>

    Zostałem wytypowany do 'Microsoft phone interview' jak chętny do podjęcia
    pracy jako 'software developer' w tej firmie. Czy ktoś uczestniczył w czymś
    takim, czego się można spodziewać ?

  • 2. Data: 2006-01-10 12:35:17
    Temat: Re: Microsoft
    Od: Marcin Hoppe <m...@g...com>

    > Zostałem wytypowany do 'Microsoft phone interview' jak chętny do podjęcia
    > pracy jako 'software developer' w tej firmie. Czy ktoś uczestniczył w czymś
    > takim, czego się można spodziewać ?

    Jeden dobry człowiek opisał swoje przygody związane z rekrutacją do
    Microsoftu na swoim blogu:

    http://tinyurl.com/aebsk

    Oczywiście, po polsku :).

    --
    Marcin Hoppe
    http://developers.pl

  • 3. Data: 2006-01-10 12:55:47
    Od: " jan.czarniecki" <j...@g...pl>

    Marcin Hoppe <m...@g...com> napisał(a):

    > Jeden dobry człowiek opisał swoje przygody związane z rekrutacją do
    > Microsoftu na swoim blogu:
    >
    > http://tinyurl.com/aebsk
    >
    > Oczywiście, po polsku :).

    Hm... sądząc z tekstu robią to inteligentniej niż w Motoroli.pl. Ktoś tutaj
    kilka tygodni temu wpisał jakieś testy z rekrutacji do Motoroli z pytaniami typu:

    mamy

    #define x y
    #define x z
    #define z x

    int main() {
    int z = 2;
    int x = 5;

    z = x - y + z;
    }

    // jaką wartośc ma x ?

    Wygląda, ze rzeczywiście w Ms sprawdzają umiejętność programowania a nie
    rozwiązywania łamigłówek.

  • 4. Data: 2006-01-10 21:03:42
    Od: "Parasolek79" <p...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Hoppe" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jeden dobry człowiek opisał swoje przygody związane z rekrutacją do
    > Microsoftu na swoim blogu:
    >
    > http://tinyurl.com/aebsk

    No,no,no... to jest niezle. Naprawde niezle.

  • 5. Data: 2006-01-12 13:24:21
    Od: "Marek Debowski" <m...@d...com>

    On Tue, 10 Jan 2006 13:14:39 +0100, jan.czarniecki
    <j...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Zostałem wytypowany do 'Microsoft phone interview' jak chętny do podjęcia
    > pracy jako 'software developer' w tej firmie. Czy ktoś uczestniczył w
    > czymś
    > takim, czego się można spodziewać ?

    jesli w trakcie tego interview zawiesi ci sie telefon, to pamietaj, ze
    powinienes go wylaczyc i wlaczyc ponownie,
    to powinno pomoc ;)

    a przy okazji pochwal sie jak ci poszlo

    pozdrawiam i zycze powodzenia,
    marek