PracaGrupypl.praca.szukana › Męzczyzna szuka pracy na stałe!

  • 1. Data: 2007-01-03 13:37:13
    Temat: Męzczyzna szuka pracy na stałe!
    Od: "Tomek" <t...@n...org>

    Mam 30 lat,jestem uczciwy i bez nałogów,szukam pracy na stałe,moze byc na
    noce jak i na dnie
    tel;501-659-050
    e-mail; k...@o...pl

  • 2. Data: 2007-01-04 14:23:31
    Temat: Re: Męzczyzna szuka pracy na stałe!
    Od: Jan <J...@8...oio>

    Tomek wrote:

    > Mam 30 lat,jestem uczciwy i bez nałogów,szukam pracy na stałe,moze byc na
    > noce jak i na dnie
    > tel;501-659-050
    > e-mail; k...@o...pl

    Niezależny operator pocztowy INPOST, zatrudni osoby do roznoszenia
    korespondencji, w każdym miescie z oddzialem InPost.

    wiecej o firmie i oddziałach: http://www.inpost.pl

    Zatrudnione osoby będą miały swój określony rejon,
    na terenie którego będą roznosić korespondencję.

    W początkowym okresie zatrudnienia zarobki wynoszą:
    1200 -1500 zł netto (na rękę).

    zainteresowane osoby proszę o wysłanie swoich zgłoszeń na email:
    b...@I...pl