PracaGrupypl.praca.szukana › Marketing, redakcja, logistyka, magazyn, języki obce, biuro, ewent. inne zbliżone

  • 1. Data: 2002-09-28 16:51:42
    Temat: Marketing, redakcja, logistyka, magazyn, języki obce, biuro, ewent. inne zbliżone
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    Szukam pracy na cały etat (albo zlecenia, w takim wymiarze jak etat).
    Bardzo mi zależy na pracy, szanuję to co robię, niezależnie od tego jakie to
    stanowisko, zakres obowiązków i rodzaj zatrudnienia...
    Lubie pracować zarówno w zespole, jak i samodzielnie - tak już w przeszłości
    pracowałem,
    więc biorę odpowiedzialność za moje słowa.

    Pokrótce:
    mam 32 lata,
    - doświadczenie w marketingu - 3 lata
    - w turystyce krajowej i zagranicznej - 4 lata
    - projekt IT - koordynacja
    - praca administracyjna

    Zajmowałem sie marketingiem dla dużych touroperatorów, ale wcześniej
    pracowałem również jako pilot wycieczek zagranicznych po Polsce dla małych,
    lokalnych biur i firm prywatnych, prowadziłem również grupy młodzieży w
    ramach wycieczek - jestem po kursie pilotów organizowanym za granicą w
    Tunezji przez biuro podróży.
    Przeprowadzałem ankiety na promie pływającym po Bałtyku dla firmy promowej
    (3 tygodnie na morzu, czasem w ciężkich warunkach).
    Pracowałem też jako tłumacz języka niemieckiego i szwedzkiego - egzamin
    państwowy zdany w Sztokholmie (teksty literackie, techniczne, medyczne,
    konsekutywnie oraz w klinice goszczącej obcojęzycznych pacjentów),
    okazjonalnie norweskiego i duńskiego, głównie jednak szwedzki i niemiecki.
    Znam też dobrze język angielski, uczę się rosyjskiego (rozumienie dobre).

    W klinice zajmowałem się również pracą administracyjną i biurową, obsługą
    klientów, organizacją ich czasu wolnego, prowadzeniem samodzielnie
    przygotowanych wycieczek po województwie, rozwiązywaniem sytuacji alarmowych
    (np. wizyty z klientem obcojezycznym na policji dla spisywania protokołów
    pokradzieżowych i inne - z braku tłumacza przysięgłego odpowiednigo języka
    pełniłem również w tych momentach rolę zaprzysiężonego tłumacza czynności
    procesowych).

    W marketingu zajmowałem się kontrolą i rozliczeniami kosztów kampanii
    reklamowych, nadzorem nad prawidłowym przebiegiem tychże kampanii,
    współpracą z agencjami (reklamowe, fotograficzne), domami mediowymi, biurami
    agencyjnymi w zakresie komunikacji, identyfikacji firmy. Obsługiwałem
    zamówienia i wysyłkę materiałów biurowo-marketingowych, sporządzałem umowy
    sprzedaży i użyczenia różnych materiałów. Dobierałem zdjęcia do publikacji
    tekstowych - marketingowych.
    Tworzyłem też korespondencje seryjną dla różnych segmentów (podzielonych na
    42 grupy i podgrupy) klientów firmy, w której pracowałem.
    Produkowałem duże katalogi (naświetlarnia i wydruki za granicą, tam też
    kontrola kromalinów), redagowałem również ich treść praktycznie od zera,
    pomagałem w składzie (była inna osoba do pomocy, która zasadniczo składała
    to co napisałem, ale jak było trzeba, to i ja to robiłem - Quark nad Mac`u).
    Tworzyłem wszelkie materiały marketingowe, szkoleniowe, promocyjne, hasła
    reklamowe, współtworzyłem założenia strategii reklamowej i komunikacyjnej
    dla firmy.
    Stworzyłem założenia dla dużej witryny internetowej biura podróży,
    zorganizowałem przetarg, przeprowadziłem rozmowy z wykonawcami. Oprócz tego
    raporty o rynku usług, analizy danych, aktualizacje bazy danych, researching
    informacji od personelu zagranicznego i z innych źródeł.
    Miałem również przygody z dziennikarstwem dla prasy branżowej (dłuższe i
    raczej związane z marketingiem i obsługą targów wystawienniczych, ale też
    pisałem teksty) i ogólnopolskiej (krótsze - researching i artykuł).

    Na moje nieszczęście studiowałem na bardzo egzotycznym kierunku językowym
    (języki nordyckie), teraz nikt nie chce zawierzyć, że osoba, która ma studia
    humanistyczne może być kimś, kto ma ścisły umysł, logiczną i analityczną
    osobowość, zdolność trafnego i szybkiego kojarzenia faktów, wyciągania
    wniosków i syntezy faktów. Ja jednak taki jestem. Umiem pracować szybko,
    trzymać sie terminów, grać w drużynie, a jak trzeba odpowiedzialnie i
    samodzielnie poprowadzić sprawy.
    Ostatnio chcąc podreperować moje edukacyjne zaplecze rozpocząłem studia
    zaoczne (informatyka).
    Znam na razie biegle PC i Maca, Windowsy i NT-ki, McOS`a, BeOS`a, dobrze MS
    Office, MS Works, trochę zagadnienia sieciowe, składania komputera,
    instalacje software`u, użytkowo potrafię wykorzystać programy graficzne (np.
    mały retusz w Photoshop`ie, albo jakieś logo w Ilustratorze), poznaję
    obecnie Lotusa - użytkowo, znam software dla internetu (Opera, IE,
    Netscape), poczty elektronicznej (Outlook, Express, Pegasus, Opera Mail),
    HTML Programowanie pełną parą jest jeszcze przede mną, tak jak i Linux/Unix,
    ale szybko się uczę i jestem gotów poszerzać moje kompetencje w pracy, którą
    podejmę.

    Zawsze staram się poszerzać swoją wiedzę w zgodzie z oczekiwaniami
    pracodawcy (oczywiście również z moimi zainteresowaniami).

    Bardzo zależy mi na pracy jako takiej i naprawdę potrafię docenić to co mam,
    choć zawsze wymagam od siebie więcej. Na pewno nie jestem osobą, która
    ucieka z firmy po miesiącu zatrudnienia.
    Mam nadzieję, że mógłbym przynieść pożytek z moimi umiejętnościami, wiedzą,
    zaangażowaniem w pracę i obowiązki. Interesuje mnie marketing, redakcja,
    copywritting, organizacja/projekty, sprawy wydawnicze, zarządzanie kontentem
    (to a propos WWW, portali, serwisów internetowych). Interesuję się też pracą
    w spedycji, logistyce, magazynie i poszerzaniem doświadczeń w logistyce.
    Dalsze zainteresowania (w sensie czasowym) to systemy informacyjne, bazy
    danych, internet i języki, ale sądzę, że i to wszystko zaczyna być coraz
    bardziej użyteczne w logistyce. A dobra logistyka również może być częścią
    dobrego marketingu.
    Mogę wykonywać też typowe prace biurowe na stałe (znam sprzęt - xera,
    drukarki, faxy..), jeśłi trzeba również mogę zajmować się wpisywaniem danych
    (180 znaków na minutę).

    Prywatnie lubię książki, kino, turystykę, gram na pianinie (szkoła podst. i
    średnia).
    Jestem osobą poukładaną, lojalną wobec współpracowników - kolegów z pracy,
    pracowitą, zaangażowaną, dokładną, elastyczną i komunikatywną. Potrafię
    pracować wielotorowo, jeśli taka potrzeba. Uważam, że każda praca jest ważna
    i każda praca może być źródłem satysfakcji i nowej wiedzy, nowych
    kompetencji. Szanuję ludzi i uważam, że każdy problem da się rozwiązać,
    jeśli właściwie się komunikować.

    Proszę o kontakt / oferty pracy / możliwości współpracy na mój adres e-mail:

    T...@p...fm

    alternatywnie:
    w...@m...com

    W moim przypadku zastrzegam sobie prawo do odpowiadania na każdą ofertę.