PracaGrupypl.praca.szukana › Marketing////Reklama////PR

  • 1. Data: 2004-04-20 15:09:04
    Temat: Marketing////Reklama////PR
    Od: "Anna Holka-Jakuszczonek" <a...@p...onet.pl>

    Poszukuję pracy jako specjalista ds. PR, reklamy lub marketingu w prężnie
    działającej firmie. Obecnie pracuję na stanowisku specjalisty do spraw
    marketingu, reklamy i PR . Jako specjalista w tej branży, odpowiedzialna jestem
    za szereg działań związanych z kształtowaniem właściwego wizerunku mojej firmy
    w jej otoczeniu, tworzeniem ofert i planowaniem kampanii promocyjnych. Do
    moich zadań należy między innymi:
    - ciągła kontrola wizerunku firmy w oczach klientów, kontrahentów i instytucji
    - planowanie strategii budowania pozytywnego wizerunku firmy i dbanie o jej
    prawidłową realizację
    - tworzenie corporate identity firmy
    - planowanie i czuwanie nad prawidłowym przebiegiem eventów
    - dbanie o dobre kontakty z mediami i pozyskiwanie nowych
    - współtworzenie kampanii promocyjnych
    - budowanie kanałów komunikacji wewnętrznej w firmie
    - przygotowywanie szkoleń wewnętrznych dotyczących nowych produktów i ich
    wdrażanie
    - projektowanie ogłoszeń prasowych, materiałów reklamowych(ulotki, foldery,
    citylight&#8217;y)projekty na stronie www.republika.pl/anna_holka_jakuszczonek
    - negocjowanie z zleceń z wykonawcami (drukarnie, firmy kolportażowe, graficy
    zewnętrzni itp.)

    Moje obecne stanowisko, jak i poprzednia funkcja kierownika przedszkola,
    wymagały ode mnie umiejętności pracy w zespole ale również działania
    samodzielnego pod presją czasu. Posiadam zdolności organizacyjne i umiejętność
    kierowania grupą ludzi. Wyznaczam sobie i innym ambitne a jednocześnie realne
    cele i konsekwentnie dążę do ich realizacji. Umiem i lubię słuchać innych,
    jestem osobą komunikatywną i otwartą.

    ANNA HOLKA-JAKUSZCZONEK

    E-mail a...@W...onet.pl

    WYKSZTAŁCENIE
    2002-2003 Dyplom studiów podyplomowych PUBLIC RELATIONS na Uniwersytecie
    Warszawskim
    1993-1998 Dyplom studiów wyższych na WYDZIALE NAUK O WYCHOWANIIU UNIWERSYTETU
    ŁÓDZKIEGO

    DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
    od X 2002 SPECJALISTA DS. MARKETINGU, REKLAMY I PUBLIC RELATIONS
    IX 2001- XI 2002 KIEROWNIK filii PRZEDSZKOLA JĘZYKOWEGO
    200 - 2001 WYCHOWAWCA GRUPY W NIEPUBLICZNYM PRZEDSZKOLU
    1999 - 2000 PRACOWNIK BIURA OBROTU NIERUCHOMOSCIAMI ''ESTATE''
    1998 - 1999 PROJEKTANT W RODZINNEJ FIRMIE SITODRUKOWEJ
    1997 - 1998 STATYSTKA w promocji firmy PROCTER & GAMBLE