PracaGrupypl.praca.szukanaMarketing/PR/Sprzedaż- Warszawa

  • 1. Data: 2004-04-26 09:18:04
    Temat: Marketing/PR/Sprzedaż- Warszawa
    Od: "kaja" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Poszukuję pracy w Dziale Marketingu , PR bądź Sprzedaży.

    Moje dotychczasowe doświadczenie zawodowe to: Canal+ Cyfrowy, Dział
    Marketingu, Agencja reklamowa- Specjalista ds. Reklamy, Biuro Podróży- Ravel
    Agent. Kilka lat temu odbyłam również praktyki w firmie Fujitsu Siemens.
    Jestem absolwentką Państwowego Studium Stenotypii i Języków Obcych, jak
    również studentką wieczorowego trybu nauczania na Uniwersytecie Warszawskim.

    Posiadam:
    - bardzo dobrą znajomość obsługi komputera (Pakiet Microsoft Office),
    Photoshop, Illustrator, ImageReady, Macromedia Flash projektowanie stron
    internetowych w HTML.
    - angielski w stopniu umożliwiającym swobodne porozumienie się zarówno
    werbalnie jak i na piśmie
    - umiejętność szybkiego bezwzrokowego pisania
    - dobrą znajomość: prawa administracji, prawa pracy, prawa cywilnego oraz
    socjologii, psychologii
    - doświadczenie przy realizacji kampanii reklamowych (BTL, ATL)

    Jak wszyscy posiadam wady i zalety.
    Jestem osobą energiczną, ambitną, punktualną. Posiadam takie cechy jak
    odpowiedzialność i skuteczność w działaniu. Lubię pracować w grupie, ale nie
    straszna mi także samodzielna praca pod presją czasu.

    Osobom zainteresowanym moją kandydaturą prześlę cv do wglądu.

    Mam nadzieję, iż moja osoba spotka się z Państwa uznaniem.

    Katarzyna Tyburska

  • 2. Data: 2004-04-26 09:21:42
    Temat: Re: Marketing/PR/Sprzedaż- Warszawa
    Od: "kajka" <k...@W...gazeta.pl>