PracaGrupypl.praca.szukana › Marketing, Handel, Biuro, Sklep - podejmę pracę w Warszawie.

  • 1. Data: 2003-09-19 16:37:24
    Temat: Marketing, Handel, Biuro, Sklep - podejmę pracę w Warszawie.
    Od: "adriana" <a...@a...dyn.ee>

    Młoda dziewczyna z doświadczeniem w pracy w dziale marketingu i PR, z
    doświadczeniem w handlu, w pracy biurowej, pilnie podejmie pracę na terenie
    Warszawy.
    Szukam pracy, ktora pomoże mi się rozwinąć, a także pozwoli na samodzielne
    utrzymanie sie w Warszawie.
    Jestem osobą bardzo pracowitą i ambitną. Nie boję sie również pracy
    fizycznej.
    Proszę o poważne oferty z godziwym wynagrodzeniem.

    Adriana
    adriana@[USUŃ-TO]adi.dyn.ee
    nikola32@[USUŃ-TO]wp.pl
    gg# 2059093