PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mały dylemat..

  • 1. Data: 2003-04-18 18:06:59
    Temat: Mały dylemat..
    Od: d...@o...pl

    Mały dylemat na Święta - z cyklu co wybrac?

    Najpierw przedstawię aktualną sytuacje: mam 29 lat, wyższe + podyplomowe,
    ekonomista-informatyk. Pracuje na terenie małopolski w firmie nie-z branży IT,
    ale na stanowisku informatyka (administracja, helpdesk, www itp.). Firma pada,
    więc mogę wkrótce zasilić szeregi bezrobotnych.

    Dzisiaj rozmawialem z kumplem, który od paru miesięcy pracuje w Centrum
    Informatyki TPSA w Łodzi. Być może mógłbym tam dostać pracę (nic pewnego) w
    pionie informatyki, najprawdpodobniej przy systemie bilingowym. Wiązało by się
    to oczywiście z przeprowadzką do Łodzi (możliwe ze z kumplem wspólnie
    wynajmowalibyśmy mieszkanie) - tak więc podwyższone koszty utrzymania (jak
    dotąd mieszkam "przy rodzinie").

    I teraz pytanie - co radzicie - spróbować, czy tez szukać pracy na miejscu? Jak
    oceniacie szanse rozwoju zawodowego w TPSA (pomimo ciaglych zwolnien o których
    wszyscy wiedzą). Jak patrzę na kumpla, to po roku pracy w TPSA nauczył się
    ciekawych i przydatnych rzeczy (DB2, OS/390, ciągłe szkolenia itp.)

    pozdrawiam
    de_molay

  • 2. Data: 2003-04-18 18:22:24
    Temat: Re: Mały dylemat..
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Jak patrzę na kumpla, to po roku pracy w TPSA nauczył się
    > ciekawych i przydatnych rzeczy (DB2, OS/390, ciągłe szkolenia itp.)

    no to chyba sam sobie odpowiedziales na pytanie?
    slyszales o jeszcze wielu polskich firmach w ktorych sa *jakiekolwiek*
    sensowne szkolenia? [osobiscie OS/390+DB2 uwazam za szczyt sensownosci]
    Nawet TPSA nie podejzewam o to, ze szkoli ludzi tylko po to, zeby ich
    wylac z roboty jak juz ich wyszkoli....

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2003-04-18 18:49:51
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    <d...@o...pl> wrote in message
    > Mały dylemat na Święta - z cyklu co wybrac?

    Też bym chciał mieć taki dylemat.
    Ja się pakuję na drugą stronę kuli ziemskiej, bo tam dali robotę.
    Do Łodzi, to bym chętnie codziennie dojeżdżał, gdyby mi ktoś zaproponował.

  • 4. Data: 2003-04-18 19:51:12
    Od: <d...@o...pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > <d...@o...pl> wrote in message
    >
    > Też bym chciał mieć taki dylemat.
    > Ja się pakuję na drugą stronę kuli ziemskiej, bo tam dali robotę.
    > Do Łodzi, to bym chętnie codziennie dojeżdżał, gdyby mi ktoś zaproponował.

    no cóż...będe miał o czym myśleć :)
    to na razie wielka niewiadoma - ilu będzie chętnych, poza tym wynagrodzenie
    trzeba będzie jakoś wynegocjować (kumpel zarabia tam 2300 brutto)

    pozdrawiam
    de_molay