PracaGrupypl.praca.dyskusjeMail z oferta i sygnaturka › Mail z oferta i sygnaturka
  • Data: 2003-06-05 08:02:23
    Temat: Mail z oferta i sygnaturka
    Od: k...@g...pl (Konlin) szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Jakie jest Wasze zapatrywanie na standardowe sygnaturki (np. takie jak
    ponizsza) w mailach zawierajacych CV i LM? Bo z jednej strony troche
    to w stylu kolorowej papaterii w tradycyjnych dokumentach, a z drugiej
    internet ma swoje prawa i obyczaje :))
    I jeszcze jedno - jakie wyrazenie proponujecie, bedace czyms posrednim
    miedzy "witam/pozdrawiam" a "szanowny panie/z powazaniem"?

    Bo mam z tym problem np. piszac do promotora :)) - pierwsze troche
    zbyt luzackie, drugie zdecydowanie za sztywne. I prosze mnie nie
    odsylac na prsv bo piszac maile do potencjalnych pracodawcow tez sie
    wacham - oficjalka jest przeciez w LM, natomiast mail az sie prosi o
    standardowy wyglad (czyli wariant pierwszy).

    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Goodbye cruel world
    I'm leaving you today"
    WinAmp gra: : (Winamp nic nie gra bo go Konlin wylaczyl ;-)