PracaGrupypl.praca.szukana › Magister informatyki - praca w Łodzi lub praca zdalna

  • 1. Data: 2004-12-27 11:55:51
    Temat: Magister informatyki - praca w Łodzi lub praca zdalna
    Od: "Krzysztof Maciejczak" <h...@t...net.pl>

    Jestem magistrem informatyki i poszukuję aktualnie pracy na terenie Łodzi lub
    pracy zdalnej.

    Podejmę się wykonania:
    - Dowolnych aplikacji dla systemów Windows, lub przenośnych w Javie;
    - Projektów internetowych o dowolnej skali: od minimalnych wizytówek WWW,
    witryn informacyjnych i prezentacyjnych, po sklepy, portale, serwisy, aukcje,
    galerie itp, zarówno bazując na istniejących rozwiązaniach, jak i dedykowanych
    rozwiązań, tworzonych "od zera";
    - Aplikacji bazodanowych (również opartych o przeglądarkę WWW, np.
    administracja towarami, płacami, śledzenie konkurencji itp.)
    - Paneli administracyjnych dla istniejących wirtyn;
    - Uaktualnień i modyfikacji zarówno w kodzie źródłowym aplikacji, jak i w
    skryptach CGI oraz HTML/CSS/JS;
    - Projektów graficznych (layout/logo/nawigacja itp.);
    - Interaktywnych animacji Flash;
    - Tłumaczeń dokumentacji, witryn itp.
    - Wszystkiego, czego nie wymieniłem, a na co pozwalają moje wymienione poniżej
    kwalifikacje połączone z dostępną literaturą.

    Jako, że jestem na etapie kompletowania swojego portfolio, projekty wykonywane
    przeze mnie będą nie tylko szybko i bardzo rzetelnie, ale także stosunkowo
    niedrogo.

    Oto lista posiadanych przeze mnie kwalifikacji:
    - Programowanie w językach:
    - C/C++ (Visual C++ / Builder),
    - Java - aplikacje/aplety/servlety,
    - Pascal/Delphi,
    - Prolog (w szczególności Visual Prolog),
    - PHP (oraz jego wszelkie mozliwe biblioteki typu
    Smarty/OsCommerce/phpbb/phpnuke...) ,
    - JavaScript (jednoczesna funkcjonalność dla IE/Mozilla/Netscape/Opera),
    - ActionScript (Flash),
    - SQL;
    - Projektowanie i administrowanie bazami danych:
    - MySQL,
    - PostgreSQL,
    - MS Access;
    - Tworzenie i administracja serwisami internetowymi:
    - HTML, CSS
    - XHTML,
    - XML,
    - wykup domeny,
    - wykup miejsca na serwerze,
    - administracja i uaktualnienia;
    - Tworzenie grafiki, animacji komputerowej oraz wykonywanie i obróbka zdjęć
    cyfrowych:
    - Adobe Photoshop,
    - Corel Photopaint,
    - Macromedia Flash;
    - Znajomość zagadnień systemów ekspertowych i podstaw sztucznej inteligencji;
    -
    Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne tłumaczenia w obie strony;

    - Doświadczenie w pracy w zespołach;
    - Znajomość zagadnień kompresji grafiki;
    - Szybkie pisanie na klawiaturze;
    - Błyskawiczne przyswajanie wiedzy;

    Jeszcze raz podkreślam, iż interesują mnie jedynie projekty realizowane w Łodzi
    oraz projekty zdalne.

    Pozdrawiam.
    Krzysztof Maciejczak.

    hex58 @ toya . net . pl