PracaGrupypl.praca.szukanaMagister Historii (doświadczenie)Magister Historii (doświadczenie)
  • Data: 2004-11-22 17:58:51
    Temat: Magister Historii (doświadczenie)
    Od: "Profil1" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poszukuje pracy

    WYKSZTAŁCENIE

    1995-2000
    Uniwersytet Warszawski

    Wydział Historyczny

    DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

    Od 02.01.2003r.
    Nauczyciel historii w Zespole Szkół Nr.16 ul. Sandomierska 12 w
    Warszawie oraz w Zespole Szkół Licealnych i Samochodowych NR.1 ul. Hoża 88
    w Warszawie

    1995-2002
    Pracowałem najczęściej na umowę- zlecenie min. jako przedstawiciel handlowy,
    prezenter-sprzedawca, agent ubezpieczeniowy, agent ochrony.

    1990-1995
    pracowałem jako sprzedawca, agent ochrony.

    1988- 1990
    Referent ds. zaopatrzenia w Przedsiębiorstwie Budownictwa Komunalnego oraz
    kontroler rachunkowy

    KURSY, SZKOLENIA, UMIEJĘTNOŚCI

    Obsługa komputera, prawo jazdy kat. ABT, liczne kursy technik sprzedaży.