PracaGrupypl.praca.szukanaMagazynier z doswiadczeniem i uprawnienami na wozki widlowe - Warszawa i okolice

  • 1. Data: 2004-07-16 13:37:23
    Temat: Magazynier z doswiadczeniem i uprawnienami na wozki widlowe - Warszawa i okolice
    Od: Andrzej <p...@j...ath.cx>

    Doświadczony magazynier - szuka pracy.

    Przez ostatnie 12 lat pracowałem jako samodzielny magazynier zmianowy.

    Wykonywałem prace związane z przyjmowaniem surowców i opakowań od
    dostawców krajowych i zagranicznych.

    Prowadzeniem komputerowej dokumentacji, kontrola stanów magazynowych,
    organizowanie pracy magazynierom.

    Byłem współodpowiedzialny materialnie za magazyny.

    Posiadam prawo jazdy kat. B oraz uprawnienia na wózki widłowe.

    pawel (at) jmx.ath.cx