PracaGrupypl.praca.szukana › MEDIA-KOMPUTERY-WARSZAWA

  • 1. Data: 2004-06-21 13:50:54
    Temat: MEDIA-KOMPUTERY-WARSZAWA
    Od: m...@o...pl

    Witaj,
    Mam 23 lata, skończyłem Studium Informatyczne, dwa lata studiowałem
    politologię, a przez ostatnie 2,5 roku pracowałem (głównie jako dziennikarz) w
    redakcji jednego z oddziałów największego dziennika w Wielkopolsce. Obecnie
    szukam pracy stałej lub dodatkowej związanej z ogólnie pojętą "branżą
    komputerową" lub z "medialną". Posiadam bardzo duże doświadczenie biurowe i
    chętnie "popracowałbym" także w takiej dziedzinie. Jestem otwarty na wszelkie
    propozycje, moje wymagania co do pensji nie są wygórowane (są wręcz skromne)
    MT