-
1. Data: 2008-09-28 10:13:46
Temat: MARKETING ASSISTANT / TELEMARKETER (-KA) / PÓŁ ETATU / WROCŁAW LUB ZDALNIE/ 8 zł/godz + PREMIE
Od: "Infosynergia" <o...@i...bezniechcianejpoczty.eu>
Firma Infosynergia (www.infosynergia.eu) zajmująca się wdrażaniem
nowoczesnych systemów klasy Business Intelligence do budżetowania i
controllingu dla przedsiębiorstw poszukuje osoby do pracy w charakterze
Marketing Assistant / Telemarketera. Studenci mile widziani.
W zakresie kompetencji zatrudnionej osoby będzie m.in:
> zdobywanie informacji o preferencjach klientów poprzez kontakt
> telefoniczny z decydentami w przedsiębiorstwach, menedżerami wyższych
> szczebli zarządzania (głównie dyrektorami finansowymi i głównymi
> księgowymi, kierownikami działów analiz i controllingu, prezesami),
> polecanie im oferowanych systemów i usług,
> docieranie do nowych firm za pośrednictwem Internetu, praca z
> wyszukiwarką.
Należysz do grona poszukiwanych przez nas osób jeżeli:
> posiadasz wysoką kulturę osobistą i umiejętność swobodnego prowadzenia
> rozmów telefonicznych,
> Twoje cechy to elokwencja, komunikatywność, miły głos i dykcja oraz bardzo
> dobra organizacja pracy,
> znasz podstawy obsługi komputera (arkusz kalkulacyjny, program pocztowy,
> Internet).
Oferujemy Ci:
> udział w procesie sprzedaży nowoczesnych systemów informatycznych
> wspomagających zarządzanie w przedsiębiorstwach oraz usług z tego zakresu,
> solidne zarobki adekwatne do osiąganych efektów (stawka godzinowa +
> premie; docelowo średnio 10-14 zł/godz.),
> elastyczny czas pracy - ok. 15-25 godzin tygodniowo od poniedziałku do
> piątku w godz. 8-16,
miejsce pracy do wyboru - biuro Wrocław Krzyki lub praca zdalna w domu (w
tym przypadku wymagane są własny komputer i szerokopasmowe łącze
internetowe) - a więc sam(a) wybierasz gdzie, kiedy i ile pracujesz!,
> formę zatrudnienia: umowa zlecenie/umowa o dzieło,
> szkolenia produktowe i handlowe.
CV wraz ze zdjęciem i krótkim listem motywacyjnym prosimy kierować na adres:
o...@i...eu z dopiskiem w temacie "Marketing Assistant".