PracaGrupypl.praca.szukana › MANIAK KOMPUTEROWY

  • 1. Data: 2002-06-04 11:47:29
    Temat: MANIAK KOMPUTEROWY
    Od: "Dariusz Wojciechowski" <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    Poszukuję stałej pracy KONIECZNIE związanej z komputerami (w Łodzi,
    okolicach, lub via Internet).
    Studiuję zaocznie informatykę (średnia 4,5). Obecnie pracuję (od 5 lat) jako
    informatyk/handlowiec w firmie zajmującej się importem zabawek.
    Firma przenosi siedzibę z Pabianic do Krakowa, a ja chcę nadal mieszkać,
    studiować i pracować w Łodzi. Okres wypowiedzenia upływa 31 sierpnia.

    Moją pasją są KOMPUTERY, Excel, VBA, programowanie...(zaczynałem od ATARI:).
    Zajmuję się administrowaniem małą siecią LAN i serwerem WWW na W2K,
    koordynacją zamówień, odprawami celnymi, ofertami, zestawieniami...
    Posiadam czynne prawo jazdy i własny "pojazd" od 1989 roku, ale nie jestem
    zainteresowany handlem na zasadach akwizycji, lecz pracą biurową.
    Sądzę, że mam rozsądne oczekiwania "płacowe".
    Zainteresowanym niezwłocznie wyślę pełną ofertę pracy i dodatkowe informacje.