PracaGrupypl.praca.szukanaMAGISTER CHEMII

  • 1. Data: 2004-04-25 19:59:00
    Temat: MAGISTER CHEMII
    Od: "RENATA DAMS" <s...@o...pl>

    Jestem absolwentką Wydziału Chemii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu ze
    specjalizacją Chemia Podstaw. W trakcie studiów magisterskich zajmowałam się
    tematyką mezoporowatych sit molekularnych ich syntezą, charakterystyką
    fizykochemiczną oraz modyfikacją. Promotorem mojej pracy magisterskiej był
    Prof. dr hab. Michał Rozwadowski. W latach 1998-2001 odbyłam Studia Wyższe
    Zawodowe na kierunku chemia w zakresie chemii z elementami zarządzania i
    marketingu i uzyskałam tytuł licencjata. Na tej podstawie kontynuuję Studia
    Magisterskie Uzupełniające w trybie zaocznym na Wydziale Nauk Ekonomicznych i
    Zarządzania kierunek zarządzanie i marketing, specjalność organizacja i
    kierowanie przedsiębiorstwem.

    &#8226;certyfikat chromatograficznych metod separacji obejmujący analizy wykonywane
    metodą: wysokosprawnej chromatografii cieczowej HPLC, chromatografii gazowej
    GC, chromatografii cienkowarstwowej TLC;
    &#8226;kurs nowoczesnej sekretarki;
    &#8226;kurs maszynopisania;
    &#8226;kurs obsługi komputera;
    &#8226;kurs pedagogiczny uprawniający do nauki chemii w szkole.
    &#8226;biegła obsługa aparatury laboratoryjnej;
    &#8226;biegła znajomość systemu operacyjnego Windows XP i pakietu MS Office 2000;
    &#8226;znajomość oprogramowania do obróbki danych eksperymentalnych: ISIS Draw,
    ACD/ChemSketch, Origin, Grapher;
    &#8226;umiejętność poruszania się po internecie oraz obsługiwania poczty
    elektronicznej
    &#8226;obsługa urządzeń biurowych: ksero, skaner, fax;
    &#8226;języki obce: dobra znajomość języka rosyjskiego oraz języka angielskiego;

    Świadoma tego, iż moje doświadczenia zawodowe są niewielkie zapewniam, że mam
    dużo zapału i chęci do pracy oraz osiągnięcia sukcesu zawodowego. Jestem osobą
    młodą i ambitną otwartą na nowe doświadczenia o entuzjastycznym nastawieniu do
    życia. Jestem przekonana, że takie moje cechy jak: odpowiedzialność,
    skuteczność w działaniu, sumienność a także umiejętność pracy czy to
    samodzielnie, czy też w zespole pozwolą mi w pełni sprostać Państwa wymaganiom
    oraz oczekiwaniom. Ponadto potrafię radzić sobie z trudnymi zadaniami i zawsze
    znajduję zadowalające rozwiązanie. Z łatwością adoptuję się do nowych warunków
    pracy. Jestem osobą niepalącą. W najbliższym czasie uzyskam prawo jazdy.

    Kontakt
    tel. 0-606-854-803
    e-mail:s...@o...pl