PracaGrupypl.praca.szukana › .M3-59,5 m2, własnościowe, ŻYRARDÓW

  • 1. Data: 2003-06-02 12:03:57
    Temat: .M3-59,5 m2, własnościowe, ŻYRARDÓW
    Od: n...@p...pl

    M-3,59,5 m2, własnościowe spółdzielcze,stan bardzo dobry, osiedle Batorego, spokojna
    dzielnica, TRZECIE piętro, wysoki standard tj.:oddzielne WC i łazienka, glazury,
    terakota, szafa Ambasador, parkiety, drzwi wewnętrzne drewno, drzwi zew. podwójne
    antywłamanioe. Możliwosc kupna z wyposażeniem kuchni ( meble pod wymiary) .Loggia.
    SŁONECZNE - usytuowanie pomieszczeń dwukierunkowe - rozkładowe. ŻYRARDÓW (45 KM OD
    WARSZAWY)
    CENA DO NEGOCJACJI

    0601332743
    n...@p...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-06-02 12:54:20
    Temat: Re: .M3-59,5 m2, własnościowe, ŻYRARDÓW
    Od: "Nikola^^^" <n...@w...pl>

    Moze i jestem upierdliwa dzisiaj, ale siedze w domku i bardzo sie wkurzam
    jak ktos nie przestrzega pewnych zasad jakie panuja na grupach.

    Drogi ogloszeniodawco,
    jesli juz masz dawac takie ogloszenie to na innej grupie!
    No chyba ze szukasz tam sprzataczki, albo wynajecie lub kupno tego
    mieszkania traktujesz jako przyjecie do pracy... nie ma sprawy! wprowadzam
    sie tam i co miesiac zamiast ja tobie, ty mi placisz pieniadze za to ze tam
    mieszkam :)