PracaGrupypl.praca.szukanaLublin - szukam pracy :-)

  • 1. Data: 2005-08-31 10:58:02
    Temat: Lublin - szukam pracy :-)
    Od: Robert Zawodny <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl>

    Witam.

    Poszukuję pracy w Lublinie. Mam 27 lat wykształcenie wyższe/absolwent PL
    Wydział Zarządzania i Podstaw Techniki/.
    Dotychczas pracowałem jako nauczyciel bloku technika-informatyka.

    Moje umiejętności:
    - przeprowadzenia prezentacji i umiejętności dydaktyczne,
    - znajomość i umiejętność serwisowania sprzętu komp,
    - tworzenie stron WWW,
    - znajomość statystyki matematycznej,
    - znajomość środowiska Windows i Linux (konfiguracja usług w tym
    środowisku),
    - znajomość następujących programów MS Office, Corel Draw, PhotoShop,
    Macromedia, Statistica, baz danych - podstawy SQL
    - podstawowe zagadnienia z prawa i ekonomii (ukończyłem szkołe średnią o
    profilu ekonomiczno-usługowym),
    - "odpowiednie" podejście do klienta,
    - kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w sytuacjach
    stresowych.
    - język angielski - średniozaawansowany.

    Zalety:
    - rzetelność,
    - osiąganie wyznaczonych celi,
    - otwartość na nowości,
    - nastawienie na uczenie się rzeczy nowych.

    Jeśli jestem odpowiednim kandydatem do pracy, to proszę o kontakt;
    robert.zawodny@[nospam]gazeta.pl

    PS. Należy usunąc [nospam] z adresu