PracaGrupypl.praca.szukana › Lublin / student zaoczny

  • 1. Data: 2002-01-16 19:35:40
    Temat: Lublin / student zaoczny
    Od: "Marcin M." <m...@w...pl>

    Szukam pracy w Lublinie związanej z obsługą komputera, wprowadzaniem danych
    (chętnie w biurze rachunkowym) ew. inne propozycje.
    Posiadam doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym, prawo jazdy kat. B,
    własny samochód osobowy, telefon komórkowy, stały dostęp do internetu,
    b.dobrą znajomość MS Windows, pakietu MS Office oraz dobrą znajomość
    programów Rewizor i Rachmistrz dla Windows oraz programu Płatnik.
    Aktualnie jestem zaocznym studentem trzeciego roku rachunkowości i finansów.
    Jestem punktualny, pracowity i mam motywację do pracy.

    Pełne CV prześlę na życzenie.

    Kontakt: m...@w...pl