PracaGrupypl.praca.szukanaLublin / obsługa informatyczna firmy - etat

  • 1. Data: 2005-09-26 09:59:16
    Temat: Lublin / obsługa informatyczna firmy - etat
    Od: "BOsek" <b...@f...net.pl>

    Pracodawco.

    Jeśli poszukujesz pracownika na etat informatyczny, ze znajomością
    elektroniki, podstawami elektryka, serwisu sprzętu....
    Posiadam również własne auto i potwierdzone umiejętności "szybkiej" jazdy.
    Moje CV dostarczę zainteresowanym, trzy strony do umieszczenia to zbyt
    wiele, żeby publikować w ogłoszeniu.
    Wiele ostatnich lat "kariery" pracowałem w firmach zajmujących się
    produkcją, przemysłem. Mam za sobą 2-letnie doświadczenie w dziale
    technologiczno-konstrukcyjnym.
    Podstawowe zadania to:
    - analityk systemów informatycznych,
    - budowa i zarządzanie sieciami w wykorzystaniu dla firm,
    - zdalny dostęp dla kadry kierowniczej, mobilna komunikacja z siecią w
    miejscu pracy,
    - z racji umiejętności szybkiego pisania na klawiaturze - obowiązki typowo-
    administracyjne,
    - samodzielna naprawa i serwis urządzeń komputerowych i biurowych,
    - serwery internetowe, fora dyskusyjne phpBB, strony www, zarządzanie
    serwerami,
    - znajomość montażu systemów alarmowych, monitoringu, TV-SAT,
    - bardzo dobre wyniki w projektowaniu grafik wektorowych np: Corel,
    katalogów, wizytówek itp,
    - szeroka wiedza w zakresie bezpośredniej pomocy księgowym, prac. kadr,
    magazynów, Płatnik, E-PEFRON, itp,
    - bardzo dobre kontakty w "światku" informatycznym. Posiadam referencje
    znanych na rynku Lubelskim firm.

    Jestem pracownikiem sumiennym, dokładnym i wesołym.
    Poszukuję pracy, która zagwarantuje mi pensję o 200 zł wiekszą niż obecnie.

    Pozdrawiam
    Bosiacki Tomasz
    b...@f...net.pl