PracaGrupypl.praca.szukanaLublin - inż. elektryk/uprawnienia budowlane/SEP/BHP/marketing

  • 1. Data: 2003-10-27 08:30:13
    Temat: Lublin - inż. elektryk/uprawnienia budowlane/SEP/BHP/marketing
    Od: "Tomaszek" <t...@o...pl>

    Poszukuję pracy.
    Jestem absolwentem Politechniki Lubelskiej - przetwarzanie i użytkowanie
    energii elektrycznej,
    ponadto ukończyłem studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i marketing
    oraz szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników
    służb BHP.

    Posiadam uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez
    ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
    urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz uprawnienia SEP E i D.
    Dodatkowo pochwalić się mogę znajomością obsługi komputera w szczególności
    pakiet MS Office.
    Mam także prawo jazdy kat. B.

    Oczekuję na oferty pracy najchętniej na terenie miasta Lublina lub w
    okolicy. Dodam jeszcze, że pracowałem kilka lat na samodzielnym stanowisku w
    "terenie" prowadząc budowy i praca w delegacji nie stanowi dla mnie
    problemu.