PracaGrupypl.praca.szukanaLublin/informatyk/programista

  • 1. Data: 2003-01-28 00:15:42
    Temat: Lublin/informatyk/programista
    Od: "Keeper" <m...@i...ath.cx>

    Witam,

    Wykonam pracę na umowę zlecenie lub podejmę ciekawą pracę na etat jako
    programista. Jestem technikiem elektronikiem oraz informatykiem po studiach.
    Oto co potrafię zaprogramować (wykonać) w DELPHI, C lub C++:
    - programowanie portu równoległego, np. do pracy z urządzeniem zewnętrznym
    (chętnie wykonam urządzenie oraz napiszę program do obsługi takiego
    urządzenia)
    - programowanie portu RS232,
    - wszelkie programy dla Windows lub Linuksa,
    - programy inżynierskie, obliczeniowe (biznes),
    Wykonuję również bazy danych, posiadam znajomość SQL i PL/SQL Oracla oraz
    darmowych baz Linuksa.
    Ponadto znam Linuksa (serwery), biegle poruszam się w konsoli tekstowej i
    vim.
    Na oferty ciekawej pracy programistycznej czekam na priv. Jestem z Lublina.

    Pozdrawiam
    Keeper
    gg: 2342970