PracaGrupypl.praca.szukanaLublin informatyk

  • 1. Data: 2005-01-25 12:34:48
    Temat: Lublin informatyk
    Od: "wojciech" <w...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo
    Przedstawiam swoją osobę jako kandydata na stanowiska informatyka.
    Od początku mojej pracy zawodowej byłem odpowiedzialny za prowadzenie
    całokształtu spraw związanych z informatyzacją firmy. Mam bogate
    doświadczenie w prowadzeniu informatyzacji i rozwoju informatycznego dużych
    i średnich firm. Moja praca przez cały okres nieodłącznie związana była z
    administrowaniem sieciami opartymi o Novell Netware oraz serwery bazodanowe
    Oracle. Uczestniczyłem w negocjowaniu, przygotowaniu, opracowaniu i
    wdrażaniu wszystkich projektów informatycznych, pełniąc rolę kierownika -
    koordynatora projektu ze strony klienta. Jako informatyk odpowiadałem za
    rozwój oprogramowania w związku z rozwojem firmy, zmianą przepisów.
    Odpowiadałem również się rozwój wiedzy informatycznej pracowników z zakresu
    obsługi komputer, zastosowań oraz obsługi programów. Równocześnie tworzyłem
    narzędzia do analiz ilościowych i wartościowych działalności firmy. W
    ostatnich trzech latach przeprowadziłem udane wdrożenia Zintegrowanego
    Oprogramowania .Przez cały okres pracy swoją wiedzę informatyczną
    przekazywałem współpracownikom podczas szkoleń, które sam organizowałem oraz
    codziennym rozwiązywaniu problemów informatycznych pracowników.
    Jestem osobą zdyscyplinowaną, samodzielną, kreatywną, odpowiedzialną i
    otwartą na nowe niekonwencjonalne rozwiązania. Posiadam umiejętność
    prowadzenia negocjacji oraz kierowania zespołem ludzkim.
    Posługuję się biegle pakietem MS Office. Doskonale znam rodzinę systemów
    Windows. Mam doświadczenie w programowaniu w językach: C, Pascal, Clipper,
    Fox Pro, SQL a także wykorzystania Visual Basic w arkuszu kalkulacyjnym oraz
    bazach danych. Posiadam duże zorientowanie w rynku IT, oprogramowania i
    sprzętu. Mam doświadczenie w środowisku Unix. Administruję serwer FreeBSD.

    kontakt: w...@s...pl
    tel. kom. 0 501 061 195