PracaGrupypl.praca.oferowanaLublin, Konsultant, pełny etat

  • 1. Data: 2005-08-17 09:09:01
    Temat: Lublin, Konsultant, pełny etat
    Od: "Ewa Stasik" <e...@s...pl>

    Dynamicznie rozwijająca się firma, świadcząca usługi w sektorze wdrożeń
    systemów informatycznych i szkoleń online poszukuje pracownika na
    stanowisko Konsultanta w oddziale w Lublinie. Głównym zadaniem wybranej
    osoby będzie analiza potrzeb klienta, a następnie pod tym kątem
    dostosowanie rozwiązań oferowanych przez firmę.

    Od kandydata oczekujemy:
    - Wykształcenia wyższego,
    - Doświadczenia w analizie procesów biznesowych,
    - Doświadczenia we wdrożeniach systemów informatycznych wiodących dostawców,

    - Doświadczenia w zarządzaniu zespołami projektowymi,
    - Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
    - Znajomości języka angielskiego,
    - Dużej motywacji, inicjatywy, dyscypliny, dobrej organizacji pracy.

    Wybranej osobie oferujemy:
    - pracę w pełnym wymiarze godzin,
    - możliwość rozwoju zawodowego,
    - udział w nowatorskich projektach,
    - profesjonalne szkolenia,
    - pracę w przyjaznej atmosferze z młodym, dynamicznym zespołem.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz listu
    motywacyjnego do dnia 10.08.2005 r. na adres: p...@s...pl

    Prosimy o dodanie klauzuli o treści:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie
    pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. "O
    ochronie danych osobowych", Dz. U. nr 133, poz. 883"

    Zastrzegamy możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.