PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Lublin => Junior Java Developer - Eclipse, Maven, SVN <=

  • 1. Data: 2015-09-22 13:45:44
    Temat: Lublin => Junior Java Developer - Eclipse, Maven, SVN <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, jednego z największych dostawców rozwiązań
    informatyki medycznej w naszym kraju, poszukujemy obecnie osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Junior Java Developer - Eclipse, Maven, SVN
    *****
    ***** miejsce pracy: Lublin
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Projektowanie i praca nad rozwojem i konserwacją modułów
    oprogramowania
    * Asysta w analizowaniu i projektowaniu nowych modułów
    oprogramowania
    * Testowanie programów pod kątem ewentualnych błędów
    * Zmiana istniejących oraz tworzenie nowych fragmentów modułów
    * Asysta przy wdrażaniu aplikacji
    * Tworzenie dokumentacji oprogramowania

    ***** Nasze oczekiwania:

    * umiejętność programowania w języku JAVA (ok. rok doświadczenia)
    * znajomość technologii JEE
    * umiejętność praktycznego stosowania wzorców projektowych
    * znajomość podstaw architektury aplikacji
    * znajomość środowiska UNIX / Linux
    * dobra znajomość języka angielskiego
    * samodzielność i wytrwałość w rozwiązywaniu problemów
    * komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
    * wyższe wykształcenie informatyczne

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * znajomość narzędzi Eclipse, Maven, SVN
    * dobra znajomość HTML, JAVASCRIPT, XML, UML
    * dobra znajomość języka SQL
    * wiedza z zakresu informatyki medycznej
    * znajomość serwera aplikacyjnego Websphere

    ***** Firma oferuje:

    * atrakcyjne wynagrodzenie
    * stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin
    * ciekawy pakiet socjalny dostępny dla pracowników firmy: liczne
    wyjazdy integracyjne, kursy językowe, dofinansowanie do karnetów
    na siłownię/fitness
    * otwartą ścieżkę kariery i awansu zawodowego
    * ciekawe szkolenia dopasowanie do potrzeb pracowników

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/10300-62e4fe743ddf2834456
    db5b3cb.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=8d168c5de0ebf44218bb69a1bd89143c