PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaLublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=

  • 1. Data: 2024-07-17 12:45:02
    Temat: Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to wiodąca firma w branży e-zdrowia, która od ponad 30
    lat dostarcza innowacyjne rozwiązania informatyczne wspierające
    sektor opieki zdrowotnej. Zatrudniając ponad 8000 pracowników na
    całym świecie, firma obsługuje 1,6 miliona użytkowników
    zawodowych w 56 krajach, oferując produkty takie jak systemy
    informatyczne dla szpitali, systemy informacji radiologicznej,
    systemy informacji klinicznej dla endoskopii oraz przeglądarki
    DICOM. Dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu, firma jest
    zaangażowana w poprawę organizacji pracy personelu medycznego,
    co przekłada się na lepszą jakość opieki nad pacjentami.
    Obecnie poszukujemy uzdolnionych kandydatów na różne stanowiska
    związane z informatyką medyczną, zarządzaniem szpitalami oraz
    obsługą klienta. Dołącz do naszego zespołu i pomóż
    kształtować przyszłość e-zdrowia na całym świecie.

    *****
    ***** Java Full Stack Developer (+Angular)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * pracując jako programista w zespole Scrum / Agile, który tworzy
    oprogramowanie medyczne HIS
    * aktywny udział w tworzeniu koncepcji i wdrażaniu rozwiązań
    * tworzenie testów automatycznych (jednostkowych, integracyjnych,
    wydajnościowych)
    * dbanie o jakość kodu (w tym kodu testowego) i całego produktu
    * dokumentowanie stworzonych rozwiązań

    ***** Oczekiwania:

    * minimum 3-4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    * kreatywność i nastawienie na pracę zespołową
    * dobra znajomość Java 11
    * podstawowa znajomość HTML oraz JavaScript/Angular 17+
    * znajomość stosu technologicznego JAVA do tworzenia aplikacji
    webowych (JPA, Hibernate, Spring)
    * znajomość dobrych praktyk takich jak: TDD, SOLID, DRY, KISS
    * podstawowa znajomość narzędzi testowych takich jak JMeter,
    TestNG, JUnit
    * doświadczenie w pracy z Maven oraz Git
    * umiejętność stosowania podstawowych wzorców projektowych w
    praktyce
    * chęć ciągłego doskonalenia wiedzy i kwalifikacji
    * umiejętność czytania i pisania dokumentacji technicznej po
    angielsku (mile widziana znajomość języka angielskiego na
    poziomie komunikatywnym)

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość JBoss/Tomcat
    * Znajomość jProfiler, jMeter

    ***** Proponujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie
    * praca w międzynarodowej organizacji z doświadczonymi programistami
    * zespół kierowniczy, który wesprze Cię w Twojej karierze
    * znaczący wpływ na kierunek projektu i jego rezultaty.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2407
    => => =>