PracaGrupypl.praca.szukanaLublin - Informatyk/Administrator sieci

  • 1. Data: 2004-10-13 08:52:37
    Temat: Lublin - Informatyk/Administrator sieci
    Od: "Pracownik" <N...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie.

    Jestem informatykiem z wyższym wykształceniem, posiadającym blisko 7 letnie
    doświadczenie w zawodzie.

    Zakres dotychczasowych prac:
    - szeroko pojęta administraja sieci: NetWare - 6lat, Windows 2000Serwer -
    2lata, Linux (Debian) - 1 rok;
    - help desk dla pracowników wewnętrznych,
    - wdrażanie nowych programów,
    - wprowadzanie polityki bezpieczeństwa (zapory ogniowe, backup'y, itp)
    - projektowanie, wykonastwo sieci LAN
    - piasnie programów - interaktywnych stron www (html, php, java script,
    my-sql)
    - podstawy zarządzania BD Oracla
    - wspieranie Zarządu firm w podejmowaniu odpowiednich decyzji dotyczących
    rynku IT
    - obłsuga i instalacja sprzętu: komputery (serwery ibm, compaq; stacje
    robocze hp, compaq), drukarki, modemy, laptopy, itp.

    Posiadam:
    - wykształcenie wyższe -informatyczne, oraz podyplomowy MBA,
    - certykikat CCNA,
    - prawo jazdy B+C,
    - znajomość jezyka angielskiego: doskonała technicznego, komunikatywna w
    mowie i piśmie,

    Obecnie jestem w trakcie uzyskania certyfikatu MSCA...
    Na życzenie wyśle kompletny przebieg kariery zawodowej - CV + list
    motywacyjny.

    Kontakt:
    - GG 3270899
    - S...@P...ONET.PL