PracaGrupypl.praca.szukana.Logistyk

  • 1. Data: 2003-01-10 08:03:25
    Temat: .Logistyk
    Od: e...@i...pl

    Chciałabym przedstawić swoją osobę jako kandydata do pracy w Państwa Firmie w Dziale
    Logistyki.

    Do 30-04-02 byłam zatrudniona w Dziale Logistyki firmy Adtranz Zwus Sp. z o.o.
    zajmującej się produkcją i sprzedażą wyrobów i systemów automatyki kolejowej.
    W zakres moich obowiązków wchodziła obsługa modułów produkcja i dystrybucja w
    systemie zarządzania przedsiębiorstwem BAAN IV. Byłam odpowiedzialna za generowanie
    oraz nadzór nad realizacją zleceń produkcyjnych, zakupowych, magazynowych i
    pogwarancyjnych, a także uzgadnianie terminów dostaw na obiekt, organizację i
    kontrolę transportu. Ponadto zajmowałam się kompletowaniem i dostarczaniem
    brakującej dokumentacji technicznej dla wykonawcy.

    W poprzednim miejscu zatrudnienia Leco Instrumente Polen Sp. z o.o. zajmowałam się
    realizacją zamówień, utrzymywaniem kontaktów handlowych, negocjacjami z
    kontrahentami, organizacją transportu i zarządzaniem gospodarką magazynową.

    Potrafię doskonale realizować powierzane zadania, a cechująca mnie operatywność oraz
    umiejętność współpracy z ludźmi sprawia, że jestem bardzo skuteczna w podejmowanych
    działaniach. Jestem samodzielną i odpowiedzialną osobą umiejącą wykorzystywać
    zdolności organizacyjne do planowania i koordynowania pracy zespołowej. Myślę, że
    posiadana przeze mnie wiedza i uzyskane podczas dotychczasowej pracy zawodowej
    doświadczenie i umiejętności mogą zostać wykorzystane z pożytkiem dla Państwa Firmy.
    Z przyjemnością spotkam się z Państwem aby udzielić dodatkowych informacji i
    odpowiedzieć na ewentualne pytania.

    e...@i...pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie