PracaGrupypl.praca.szukanaŁódź - szukam pracy

  • 1. Data: 2002-03-24 20:41:11
    Temat: Łódź - szukam pracy
    Od: "izabela sejdak" <d...@w...pl>

    LodowiecIzabela Sejdak - 31 lat

    Energiczna, dobrze zorganizowana, 10 letnie doświadczenie w dziale obsługi

    klienta. Przez ostatnie 4 lata pracowałam na stanowiskach kierowniczych ,

    odpowiadałam za prowadzenie bieżących spraw związanych z wykonywaniem przez

    firmę usług.

    Poszukuję pracy na terenie Łodzi.

    Odpowiem na każdą poważną ofertę.

    Tel. 0502 156 164