PracaGrupypl.praca.szukanaŁódź - poszukuje firmy dla odbycia praktyki w dziedzinie pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych UE

  • 1. Data: 2005-03-07 23:00:49
    Temat: Łódź - poszukuje firmy dla odbycia praktyki w dziedzinie pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych UE
    Od: "Paweł" <a...@p...onet.pl>

    Szukają Państwo dofinansowania z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej
    ???

    JA POMOGĘ PAŃSTWU I TO BEZPŁATNIE !!!

    Szukam firmy, która będzie w stanie przyjąć mnie na praktykę zawodową na
    okres 9 tygodni..
    Nic Państwo nie tracą a zyskują moją profesjonalną wiedzę fundreisera.
    To ja wskaże Państwu dostępne źródła finansowania danego projektu, lub
    podpowiem Państwu, która inwestycja będzie podlegała dofinansowaniu z
    BEZZWROTNYCH FUNDUSZY STRUKTURALNYCH UNII EUROPEJSKIEJ.
    Oczekuję na oferty na poniższym podaję e-mail:
    p...@p...onet.pl
    PS. Praktyki takie chciałbym zacząć około 24 marca.
    Pozdrawiam serdecznie