PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Łódź => Quality Assurance Engineer + english <=

  • 1. Data: 2015-10-23 11:36:13
    Temat: Łódź => Quality Assurance Engineer + english <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client, an international company, we are currently looking for
    the position:

    *****
    ***** Quality Assurance Engineer + english
    *****
    ***** location: Łódź
    *****

    ***** Responsibilities:

    * day to day cooperation with US based team of developers and testers
    * designing and writing test scripts, planning and executing
    performance testing
    * performing hands-on testing
    * analyzing, developing and executing test data validation strategies
    to validate reports
    * participating in spec reviews and requirements definitions
    * reporting and communicating on test activities, logging and tracking
    defects through resolution
    * troubleshooting and investigating production issues

    ***** Must have:

    * bachelor degree required, Information Technology studies will be an
    asset, or other
    * min. 1 year of experience in testing applications
    * proficiency in designing, developing and executing Functional
    Testing Deliverables (Test Plans and Test Scripts)
    * experience in performing testing on multi-tier, load balanced web
    architecture applications
    * experience in performing cross-browser compatibility testing
    * fluent Polish and very good command of English is a must

    ***** We can offer you:

    * work in a friendly atmosphere in an international company
    * cooperation with the young team of professionals
    * opportunities for further professional development
    * package of benefits, including: Medicover, life insurance, system of
    bonuses
    * attractive salary
    * full-time job

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/11370-b3eec5ed91826cbf1ae
    72a98fe.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=3f537e4b56c3ce0e2f48a09c6d0cbd1c