PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Łódź => Programista 4GL - Informix Dynamic Server <=

  • 1. Data: 2015-12-09 11:55:02
    Temat: Łódź => Programista 4GL - Informix Dynamic Server <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Programista 4GL - Informix Dynamic Server
    *****
    ***** miejsce pracy: Łódź
    *****

    ***** Twoje zadania:

    * Programowanie na podstawie otrzymanego projektu, wykonywanie
    projektów technicznych rozwiązania
    * Stosowanie w swojej pracy standardów (w tym ustalonych dla
    realizowanego projektu) i uznanych praktyk tworzenia
    oprogramowania
    * Współtworzenie i utrzymywanie wytycznych architektonicznych
    stosowanych w rozwijanych przez firmę systemach
    * Współpraca z zespołami realizującymi projekt
    * Odpowiedzialność za jakość i terminowość realizowania
    zleconych zadań
    * Zachowanie poufności danych
    * Nadzorowanie realizacji projektu

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym lub
    równoważne doświadczenie
    * Znajomość Informix 4GL
    * Znajomość Informix Dynamic Server
    * Co najmniej 3 letnie doświadczenie z zakresu powyższych
    technologii

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Umiejętność pracy w zespole
    * Zorientowanie na rozwój
    * Dyspozycyjność
    * Komunikatywność
    * Umiejętność radzenia sobie z problemami
    * Samodzielność

    ***** Proponujemy:

    * Możliwość kreowania własnych rozwiązań
    * Specjalistyczne szkolenia
    * Pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    * Motywujące wynagrodzenie
    * Umowę o pracę bądź kontrakt (działalność gospodarcza)

    Aplikuj tu:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/1490-n?utm_source=nntp&utm_med
    ium=cron&utm_campaign=1512
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=23c59c2e161d3848b314b83e655c6a86