PracaGrupypl.praca.oferowanaLodz PHP SQL wspolpraca

  • 1. Data: 2003-05-08 17:57:55
    Temat: Lodz PHP SQL wspolpraca
    Od: "news.tpi.pl" <s...@f...pl>

    Łódź: PHP/SQL współpraca.

    Szukam osoby zamieszkałej w Łodzi, zainteresowanej
    pracą nad wspólnym przedsięwzięciem,
    w ramach tworzenia internetowego ośrodka
    bazodanowego dla pewnego sektora gospodarki.

    Niby żadna nowość, a jednak czegoś, gdzieś zabrakło.
    Tzn. temat ten już był realizowany, ale trochę niepraktycznie.
    Potrzebne jest nowe, lepsze narzędzie.
    Chcę wspólnie z kims stworzyć to narzędzie,
    razem rozwijać i administrować.

    Ja reprezentuję marketing czyli obsługę firm
    - naszych potencjalnych klientów.
    Plan m. jest już przygotowany, potrzebna jest jeszcze
    obsługa techniczna zadań związanych z Internetem,
    machanizmami bazy danych oraz zagadnień e-commerce.
    To naprawdę nic trudnego, tylko sam nie dam rady.

    Działamy w dwuosobowym zespole.
    Współpraca długoterminowa.
    Startujemy od zera bez kapitału i bez kosztów
    inwestycyjnych. Czyli wykluczone jest ryzyko strat.

    Wszelkie uzyskane środki z przedsięwzięcia,
    jako wspólnicy dzielimy uczciwie po połowie,
    oczywiście po odliczeniu kosztów działalności.
    Ich wysokość będzie uzależniona od wysiłku jaki
    zostanie wniesiony w naszą inicjatywę.
    Każdy z nas będzie odpowiedzialny za rozwój
    swojej części przedsięwzięcia.

    Potrzebuję więc takiego wspólnika,
    który ma odpowiedzialne podejście do współpracy.
    Takiego, który ceni własne nazwisko i chce się promować.
    Ludzie "narzędzia" (czytaj: młotki) raczej mnie nie interesują.
    To nie jest zlecenie, tylko współpraca.
    Jeśli kiedykolwiek prowadziłeś firmę z personelem,
    to wiesz o co mi chodzi. Znaleźć człowieka dobrej jakości,
    to dziś niezwykle trudne zadanie, wokół same cyborgi.
    (By żyć czerpią energię, zamiast ją produkować).
    Trzeba im mówić co mają robić. Dlatego pracownicy
    w firmiach traktowani są jako balast, za który trzeba
    dodatkowo płacić. Czy Ty jesteś tym balastem?

    W biznesie uparcie powtarzam sobie:
    "Jak nie próbujesz, nic nie zyskujesz".
    Jeśli myślisz podobnie, napisz do mnie.
    Razem mamy większe szanse powodzenia.
    Pomysł na biznes już jest, trzeba tylko mądrze go wdrożyć.
    Klienci czekają na mądre rozwiązania.
    Z "młotkiem" tego nie zrobię, szukam więc odważnej
    osoby z wyobraźnią i zapałem, dla której taka forma
    wysiłku intelektualnego jest przyjemnością.
    Konkretnie i bez grymaszenia.

    Jeśli jestes gotowy, nie czekaj, daj znać.
    A mnie będzie miło spotkać twórczego człowieka
    i razem z nim współpracować.

    Jarek
    s...@f...pl
    ŁÓDŹ