eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana[Łódź] Młodszy administrator Service Desk
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2013-01-10 15:35:01
    Temat: [Łódź] Młodszy administrator Service Desk
    Od: "p...@b...pl" <m...@g...com>

    Opis stanowiska:
    - rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów informatycznych, zarówno
    sprzętowych jak i programowych;
    - konfiguracja, diagnostyka, konserwacja i rozbudowa sprzętu
    komputerowego i biurowego (w tym drukarki sieciowe);
    - pomoc w konfiguracji i obsłudze oprogramowania biurowego;
    - opieka nad serwerem i oprogramowaniem księgowym, w tym wykonywanie
    kopi bezpieczeństwa;
    - konserwacja, diagnostyka i rozbudowa firmowej sieci LAN, systemu
    monitoringu (analogowego i IP) i infrastruktury telefonicznej
    (analogowej i VoIP);
    - ewidencja sprzętu komputerowego.

    Wymagania:
    - znajomość systemów z rodziny Windows (XP, Vista, 7);
    - podstawową wiedzę z zakresu administrowania systemami Linux (preferowany Debian,
    usługi typu DHCP, Apache2, Mysql, PostgreSQL)
    - podstawowa znajomość zasady działania sieci LAN (przewodowych i
    bezprzewodowych);
    - obycie ze sprzętem komputerowym pozwalające na jego diagnostykę i
    rozbudowę;
    - samodzielność;
    - umiejętność logicznego myślenia w sytuacjach kryzysowych;
    - konsekwencja w dążeniu do ustalonych celów;
    - umiejętności pracy w zespole;
    - samoorganizacja pracy;
    - dociekliwość i umiejętność odnajdywania rozwiązań nietypowych problemów;
    - odpowiedzialność, zaangażowanie i motywacja do działania;
    - znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie
    dokumentacji technicznych.

    Mile widziane:
    - doświadczenie na podobnym stanowisku;
    - znajomość serwera pocztowego Postfix, umiejętność dodawania i
    konfiguracji kont pocztowych;
    - umiejętność konfiguracji Asteriska na poziomie umożliwiającym
    dodawanie kont SIP i konfigurację numerów wewnętrznych;
    - znajomość ZoneMindera;
    - znajomość zagadnień związanych z VoIP i monitoringiem przemysłowym
    (zarówno analogowym, jak i IP);
    - obycie z oprogramowaniem PC BIZNES, Płatnik, Firebird (wsparcie
    informatyczne dla działu księgowości);
    - znajomość Windows Server 2003 i/lub 2008 na poziomie administracyjnym,
    w tym Active Directory;
    - doświadczenie z oprogramowaniem Axence nVision;
    - uprawnienia SEP;
    - wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne.

    Oferujemy:
    - pracę w młodym i zgranym zespole;
    - narzędzia niezbędne do pracy;
    - możliwość rozwoju zawodowego.

    CV prosimy przesyłać na adres p...@b...pl z dopiskiem
    "Młodszy administrator Service Desk" w temacie. Prosimy o dopisanie
    poniższej klauzuli:

    "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych
    zawartych w moim CV przez "BILD PRESSE POLSKA Sp. z o.o." Sp. K. do
    celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29
    sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101,
    poz. 926 ze zm.)"

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1