-
1. Data: 2013-01-10 15:35:01
Temat: [Łódź] Młodszy administrator Service Desk
Od: "p...@b...pl" <m...@g...com>
Opis stanowiska:
- rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów informatycznych, zarówno
sprzętowych jak i programowych;
- konfiguracja, diagnostyka, konserwacja i rozbudowa sprzętu
komputerowego i biurowego (w tym drukarki sieciowe);
- pomoc w konfiguracji i obsłudze oprogramowania biurowego;
- opieka nad serwerem i oprogramowaniem księgowym, w tym wykonywanie
kopi bezpieczeństwa;
- konserwacja, diagnostyka i rozbudowa firmowej sieci LAN, systemu
monitoringu (analogowego i IP) i infrastruktury telefonicznej
(analogowej i VoIP);
- ewidencja sprzętu komputerowego.
Wymagania:
- znajomość systemów z rodziny Windows (XP, Vista, 7);
- podstawową wiedzę z zakresu administrowania systemami Linux (preferowany Debian,
usługi typu DHCP, Apache2, Mysql, PostgreSQL)
- podstawowa znajomość zasady działania sieci LAN (przewodowych i
bezprzewodowych);
- obycie ze sprzętem komputerowym pozwalające na jego diagnostykę i
rozbudowę;
- samodzielność;
- umiejętność logicznego myślenia w sytuacjach kryzysowych;
- konsekwencja w dążeniu do ustalonych celów;
- umiejętności pracy w zespole;
- samoorganizacja pracy;
- dociekliwość i umiejętność odnajdywania rozwiązań nietypowych problemów;
- odpowiedzialność, zaangażowanie i motywacja do działania;
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie
dokumentacji technicznych.
Mile widziane:
- doświadczenie na podobnym stanowisku;
- znajomość serwera pocztowego Postfix, umiejętność dodawania i
konfiguracji kont pocztowych;
- umiejętność konfiguracji Asteriska na poziomie umożliwiającym
dodawanie kont SIP i konfigurację numerów wewnętrznych;
- znajomość ZoneMindera;
- znajomość zagadnień związanych z VoIP i monitoringiem przemysłowym
(zarówno analogowym, jak i IP);
- obycie z oprogramowaniem PC BIZNES, Płatnik, Firebird (wsparcie
informatyczne dla działu księgowości);
- znajomość Windows Server 2003 i/lub 2008 na poziomie administracyjnym,
w tym Active Directory;
- doświadczenie z oprogramowaniem Axence nVision;
- uprawnienia SEP;
- wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne.
Oferujemy:
- pracę w młodym i zgranym zespole;
- narzędzia niezbędne do pracy;
- możliwość rozwoju zawodowego.
CV prosimy przesyłać na adres p...@b...pl z dopiskiem
"Młodszy administrator Service Desk" w temacie. Prosimy o dopisanie
poniższej klauzuli:
"Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych
zawartych w moim CV przez "BILD PRESSE POLSKA Sp. z o.o." Sp. K. do
celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101,
poz. 926 ze zm.)"