eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana[Łódź] Młodszy administrator Help Desk[Łódź] Młodszy administrator Help Desk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Sławek Lipowski <s...@l...org>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: [Łódź] Młodszy administrator Help Desk
    Date: Mon, 24 Aug 2009 17:10:49 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 57
    Message-ID: <h6uahr$42l$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gargamel.bpcentrum.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1251126651 4181 193.142.113.195 (24 Aug 2009 15:10:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Aug 2009 15:10:51 +0000 (UTC)
    X-User: s.lipowski
    User-Agent: Mozilla-Thunderbird 2.0.0.19 (X11/20090103)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:22206
    [ ukryj nagłówki ]

    Młodszy administrator Help Desk

    Opis stanowiska:
    - rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów informatycznych, zarówno
    sprzętowych jak i programowych;
    - konfiguracja, diagnostyka, konserwacja i rozbudowa sprzętu
    komputerowego i biurowego;
    - pomoc w konfiguracji i obsłudze oprogramowania biurowego;
    - konserwacja, diagnostyka i rozbudowa firmowej sieci LAN, systemu
    monitoringu (analogowego i IP) i infrastruktury telefonicznej
    (analogowej i VoIP);
    - ewidencja sprzętu komputerowego.

    Wymagania:
    - znajomość systemów z rodziny Windows (XP, Vista);
    - znajomość dystrybucji systemu Linux (preferowany Debian);
    - podstawowa znajomość zasady działania sieci LAN (przewodowych i
    bezprzewodowych);
    - obycie ze sprzętem komputerowym pozwalające na jego diagnostykę i
    rozbudowę;
    - samodzielność;
    - cierpliwość;
    - umiejętności pracy w zespole;
    - umiejętność samoorganizacji pracy;
    - dociekliwość i umiejętność odnajdywania rozwiązań nietypowych problemów;
    - znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie
    dokumentacji technicznych.

    Mile widziane:
    - doświadczenie na podobnym stanowisku;
    - umiejętność konfiguracji usług serwerowych typu DHCP w środowisku Linux;
    - znajomość serwera pocztowego Postfix, umiejętność dodawania i
    konfiguracji kont pocztowych;
    - umiejętność konfiguracji Asteriska na poziomie umożliwiającym
    dodawanie kont SIP i konfigurację numerów wewnętrznych;
    - znajomość ZoneMindera;
    - znajomość zagadnień związanych z VoIP i monitoringiem przemysłowym
    (zarówno analogowym, jak i IP);
    - wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne.

    Oferujemy:
    - zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin;
    - pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole;
    - narzędzia niezbędne do pracy;
    - możliwość rozwoju zawodowego.

    CV prosimy przesyłać na adres p...@b...pl z dopiskiem "Młodszy
    administrator Help Desk" w temacie. Prosimy o dopisanie poniższej klauzuli:

    "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych
    zawartych w moim CV przez "BILD PRESSE POLSKA Sp. z o.o." Sp. K. do
    celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29
    sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101,
    poz. 926 ze zm.)"

    --
    Sławek Lipowski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1